آموزش سئو | سایت اکروتیک

دسته‌بندی نشده | No comments

ج) در جستجوهای گران تر مشتریانی که انجام می دهند عمیق تر عمل کنید
اکنون که می دانید مردم چگونه تجارت خود را جستجو می کنند ، زمان آن رسیده است که به جستجوی گران تر مردم نسبت به آنچه انجام می دهید ، عمیق تر عمل کنید.

یک راه ساده برای شروع این است که به نتایج خودکار Google نگاه کنید.

به Google بروید و شروع به تایپ یک کوئری در کادر جستجو کنید ، اما Enter را وارد نکنید. Google بلافاصله برخی از اصطلاحات جستجوی اضافی را که افراد استفاده کرده اند پیشنهاد می کند:

کامل 1

می توانید این مرحله را تکرار کرده و با افزودن هر حرف از الفبای ، نتایج بیشتری کسب کنید:

کامل 2

اگر به نظر می رسد مشکل بزرگی است ، به کلید واژه Explorer بروید و گزارش پیشنهادات جستجو را بررسی کنید. این گزارش به طور مؤثر فرایند را خودکار می کند و کلمات کلیدی ایجاد شده توسط Google به طور کامل در کنار معیارهای ارزشمند SEO مانند حجم جستجوی ماهانه و مشکل کلمات کلیدی را نشان می دهد .

پیشنهادات جستجو

اگر علاقه مند به یادگیری سؤالاتی هستید که افراد می پرسند (و جستجو می کنند) ، بررسی کنید که آیا جعبه “People نیز می پرسند” در نتایج Google وجود دارد …

مردم نیز می پرسند

… یا گزارش سوالات را در کلید واژه Explorer بررسی کنید:
http://tinyurl.com/u63m9wo
https://rebrand.ly/obprt9j
https://bit.ly/2K6KUq9
https://xip.li/fkoy2e
https://is.gd/s1MGxD
https://v.gd/ZmjSPN
https://v.ht/y0a0
https://plink.ir/2yCjx
https://u.nu/dchkx
https://clck.ru/MuS2F
http://ulvis.net/7DWp
https://cutt.ly/atZZnBK
https://shrtco.de/uXeVU
http://tny.im/dnVwI
منبع :https://plink.ir/ET51c

آموزش سئو | سایت اکروتیک

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>