آموزش سئو – 10 فایل صوتی

دسته‌بندی نشده | No comments

  1. بهینه سازی در صفحه هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، مرحله بعدی در واقع اجرای کلمات کلیدی هدفمند به محتوای سایت شماست. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی را هدف قرار دهد ، و یک “سبد” از اصطلاحات مرتبط باشد. در نمای کلی از صفحه کاملاً بهینه شده آن ، رند فیشکین تصویری زیبا از آنچه صفحه بهینه شده (یا کاملاً) بهینه به نظر می رسد ارائه می دهد:
صفحه کاملا بهینه سازی شده جستجوگرها بیایید به چند عنصر اساسی و اساسی در صفحه نگاهی بیندازید که می خواهید در مورد نحوه هدایت ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت خود بفهمید: عنوان برچسب ها در حالی که گوگل در تلاش است تا معنای واقعی یک صفحه را بهتر بشناسد و استفاده تهاجمی و دستکاری کننده از کلمات کلیدی ، از جمله این اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) که می خواهید در صفحات خود رتبه بندی کنید ، تأکید نکرده (و حتی تنبیه) از کلمات کلیدی را انجام دهد. و تنها تأثیرگذارترین مکانی که می توانید کلید واژه خود را بگذارید ، برچسب عنوان صفحه شماست. عنوان برچسب عنوان اصلی صفحه شما نیست . عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک عنصر HTML H1 (یا احتمالاً H2) است. برچسب عنوان همان چیزی است که می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید ، و از کد منبع صفحه شما در یک برچسب متا جمع شده است : برچسب عنوان برای جستجوگرها http://tinyurl.com/yxx2n2s6 https://rebrand.ly/d50qj23 https://bit.ly/2wtQbVk https://xip.li/SU6B79 https://is.gd/q3Mh36 https://v.gd/mWtZfT https://v.ht/Bj6s https://plink.ir/ShRZS https://u.nu/9osp7 https://clck.ru/Mugup http://ulvis.net/PaFR https://cutt.ly/TtZ9Lh9 https://shrtco.de/uHynr http://tny.im/JztTS منبع :https://cutt.ly/etZ9LQX آموزش سئو – 10 فایل صوتی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>