چت روم فارسی | ایرانی| دوست یابی

دسته‌بندی نشده | No comments

اول ، استفاده او از استعاره دراماتیک برای توضیح ، راهی برای توضیح تعامل در آن است.

دوم ، تمرکز او روی قوانین سیستماتیک کنش تأکید کمتری به تصمیمات فردی برای اقدام دارد.

سوم ، تفسیر وی از رابطه جنسی / طبقه به عنوان راهنمای اصلی برای اقدام ، مطالعه جنسیت را در صدر تعامل گرایی نمادین قرار می دهد.

این دیدگاه از حوزه همزبانی همانطور که قبلاً سازمان یافته بود ، دنیای ایستا را ایجاد می کند. از نظر تئوریک ، توجه به نحوه هنجارها و اقتباسهای الگویی با آنها یا به وجود می آیند یا رو به زوال می رود و از بین می رود. با این حال ، ما با چت روم فارسی روم ها دیدیم که چادرها می توانند موقعیتها را به صورت هدفمند دستکاری و با ایده ها اداره کنند.

دراماتورژی یک راه حل مفید برای مسئله چگونگی درک اشکال ارتباطی است که در چت روم فارسی های گپ وجود دارد. چت روم فارسی های گفتگو حتی برای غریبه ها مکان های اصیل هستند. تحقیقات فوق نشان می دهد که چت روم فارسی روم ها به عنوان ابزاری برای انتشار اطلاعات در مورد عناصر مهم فردی استفاده می شود. این اطلاعات سپس می توانند مورد استفاده قرار بگیرند (و هستند) برای تغییر واقعیت آن فرد.

افراد در چت روم فارسی روم در حال تعامل و دستکاری عناصر متن هستند ، آنها از طریق مذاکره در حال ساختن یک واقعیت آنلاین هستند. بر خلاف اشکال معمول ارتباطی ، این بدون تماشای یا صدای تعامل دیگر انجام می شود. این می تواند فقدان قوانین حاکم بر تعامل را فراهم کند ، زیرا پیامدها لزوماً قابل مشاهده نیستند. با این حال ، به نظر می رسد افراد علیرغم این عدم تحریک بصری و شنیداری ، دستورالعمل هایی را که گفمن برای ارتباط و ارائه خود ارائه می دهند ، پیروی می کنند.

چت ایرانی نگین فقط از این مسئله می توانیم فرض کنیم که آنها با این ارتباطات به عنوان واقعی و با ارزش برای خودشان رفتار می کنند. جامعه آنلاین به همان اندازه جسمی که در چنته قرار دارد واقعی است.

مرحله بعدی تحقیق ، تجزیه و تحلیل بیشتر ارتباطات دریافت شده برای این پروژه از چت روم فارسیرها و تلاش برای استفاده از یک انجمن آنلاین “زمان واقعی” (IR) به عنوان شکلی از گروه تمرکز است. این باعث می شود چاترها در زمان واقعی در مورد اشکال ارتباطی که از آنها استفاده می کنند در حالی که از چت روم فارسی های گپ استفاده می کنند ، بطور واقعی برقرار کنند. این به خودی خود می تواند اطلاعاتی در مورد اشکال ارتباطات ارائه دهد ، اما همچنین می تواند در مورد خود ارتباطات اطلاعاتی را ارائه دهد.

کتابشناسی – فهرست کتب.

بکر ، HS (1958) “مشکلات استنباط و اثبات در مشاهده مشارکت کنندگان” ، بررسی جامعه‌شناسی آمریکا ، 24: 63-77
Becker، HS، Geer، B.، Hughes، EC، Strauss، AL (1961) پسران در وایت . شیکاگو: دانشگاه شیکاگو.
بلومر ، H. (1972) “جامعه به عنوان تعامل سمبولیک” ، در مانیس ، جی جی ، مالتزر ، تعامل نمادین BN . بوستون: آلیین و بیکن.
De Vaus، DA (1995) نظرسنجی در تحقیقات اجتماعی . لندن: Ucl Press.
اريكسون (1967) به نقل از بور (1978: 128)
فیلدینگ ، ن. (1982) “تحقیقات مشاهده ای در جبهه ملی” ، در بولمر ، م. (ویرایش) اخلاق تحقیقات اجتماعی . لندن: مكملان.
فیشر ، ب. ، مارگولیس ، م. ، ریزنیک ، د. (1996) “بررسی اینترنت: تئوری دمکراتیک و زندگی مدنی در فضای مجازی” ، بررسی سیاسی جنوب شرقی ، 24 (3) 1-18
Goffman، E. (1959) ارائه خود در زندگی روزمره . Harmondsworth: پنگوئن.
Goffman، E. (1963) Stigma: یادداشت هایی در مورد مدیریت هویت خراب . Harmondsworth: پنگوئن
Goffman، E. (1971) روابط عمومی: ریزگردها در نظم عمومی. لندن: آلن لین.
گولدنر ، AW (1973) برای جامعه شناسی: تجدید و نقد در جامعه شناسی امروز. Harmondsworth: پنگوئن.
جکسون ، س. (1993) “حتی جامعه شناسان عاشق هم می شوند: کاوش در جامعه شناسی احساسات” ، جامعه شناسی ، 27 (2): 210-220
Kehoe، CM and Pitkow، JE (1996) ‘Surveying the Territory: Five Surveys کاربر WWW GVU’ ، مجله جهانی وب ، شماره 1 ، شماره 3 ، < http://www.w3.org/pub/WWW/Journal/ 3 / s3.kehoe.html >.
Lofland، J. (19 ؟؟؟؟) ‘Early Goffman: Style، Structure and Soul،’ در دیتون ، ج . نمایش از Goffman .
مید ، GH (1971) “خود” ، در تامپسون ، K. ، Tunstall ، J. op cit.
Thomas، WI، Znaniecki، F. (1919) دهقان لهستانی در اروپا و آمریکا . شیکاگو: دانشگاه شیکاگو.
تامپسون ، ك. ، تونستال ، ج. (1971) دیدگاه های جامعه شناختی . لندن: Pelican.
Tiryakian، E. (1965) ‘وجودی پدیدارشناسی و تی وی سنت جامعه شناختی،’ جامعه شناسی آمریکا نقد و بررسی Vol.30
Urken، AB (1996) “نظرسنجی ها ، نظرسنجی و فناوری پردازنده انتخاب در شبکه جهانی وب” ، مجله جهانی وب ، جلد. 1 ، نه 3 ، < http://www.w3.org/pub/WWW/Journal/3/s3.urken.html >.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>