چگونه به اجتناب از چهار شایع ترین مذاکره فروش تله

دسته‌بندی نشده | No comments

[ad_1]

آیا شما می خواهید خود را برای افزایش فروش و سود و درآمد ؟ بهبود اثربخشی خود را مذاکره ممکن است پاسخ. اگر چه وجود دارد هیچ “گلوله نقره ای” برای مذاکره موفقیت وجود دارد قابل پیش بینی از اشتباهات است که خرابکاری مذاکره موفقیت است. دانستن این اشتباهات در پیشبرد و اقدام است که با اجرای برترین فروشندگان را به اجتناب از آنها می تواند یک راه طولانی به سوی بهبود مذاکرات خود اثر.

این مقاله به شناسایی چهار شایع ترین مذاکره فروش اشتباه و به تشریح روش های مختلفی برای به حداقل رساندن و یا از بین بردن تاثیر خود را در نتیجه مذاکره.

1. عدم برنامه ریزی.

مردم نمی طرح به شکست در مذاکرات, اما آنها اغلب موفق به برنامه ریزی. بسیاری از فروشندگان راه رفتن را به یک مذاکره تقریبا برابر. آنها تنها یک ایده مبهم از آنچه آنها می خواهند و حتی vaguer ایده از چه دیگر می خواهد و یا نیاز به.

راه حل: می دانم که در آن شما در حال رفتن و چگونه شما در حال رفتن به گرفتن وجود دارد قبل از اینکه شما شروع. قبل از هر مذاکره:

  • برنامه ریزی زمان است.
  • شناسایی برای خودتان خریدار (یا خریداران) و رقابت:
  • نیاز دارد (باید)
  • می خواهد (دوست دارم)
  • ارز (چیز از ارزش به طرف مقابل در مذاکره)
  • خود را در بهترین حالت پیشنهاد
  • گزینه (مثال راه حل های جایگزین است که می تواند قابل قبول برای هر دو طرف و چه کاری انجام دهید اگر هیچ توافق رسیده است)
  • پیش بینی مقاومت و اعتراض ها و تاکتیک های.
  • شناسایی موانع داخلی و راه حل.
  • تجسم موفقیت است.

2. تنظیم پایین آرمان سطوح.

اکثر فروشندگان را به یکی از دو روش هنگام تنظیم آرمان های اولیه خود را برای یک مذاکره است. برخی از فروشندگان انتظارات خود را پایین تر در پیش بینی خریدار مقاومت است. در حالی که دیگران را غیر واقع بینانه انتظارات بالا که نیست دفاع که اغلب منجر به امتیازات بزرگ و یا غیر ضروری را از دست فروش.

راه حل: شما دریافت می کنید آنچه شما انتظار می رود بنابراین انتظار می رود آنچه شایسته شما. بالاتر آرمان سطوح به طور کلی یک نتیجه از اعتماد به نفس و اعتماد به نفس سازنده آماده است. آماده سازی خوب می تواند کمک به فروشندگان کشف قیمت بالاتر است که واقع بینانه است و defendable.

یک روش خوب برای افزایش گرد و غبار سطح به اضافه پنج تا ده درصد به هر پیشنهاد و سپس دفاع از قیمت خود را به کسی (به عنوان مثال مدیر یکی دیگر از فروشنده). اگر شما می توانید خود را در دفاع از قیمت شما افزایش شانس گرفتن برخی از, اگر نه همه از پنج تا ده درصد افزایش می دهد. اگر شما نمی توانید دفاع از قیمت خود را, شما نیاز به انجام برخی از مشق شب بیشتر.

بیان خود را با بالاترین اما defendable قیمت ایجاد محدودیت های بالا از قیمت خود را, اما به شما می دهد انعطاف پذیری برای تنظیم آن بر اساس خریدار پاسخ نیاز دارد. به یاد داشته باشید, آن را آسان تر برای مذاکره کردن نسبت به مذاکره ،

3. مذاکره قیمت قبل از ارزش محصول ایجاد شده است.

بحث در مورد قیمت قبل از شما تاسیس ارزش محصول خود را تا حد زیادی کاهش می دهد گزینه های در دسترس برای ایجاد یک برنده/برنده قرارداد. صحبت کردن قیمت تا جلو معمولا نتایج در یک “یورو مذاکره است.” این مذاکرات به طور کلی در این فروشنده بهترین بهره زیرا تنها چیزی که برای مذاکره قیمت است. گزینه ها رو به فروشندگان در این وضعیت این است که هر دو دیدار با قیمت و تقاضا و یا از دست فروش.

راه حل: فروش ارزش محصول خود را قبل از اینکه شما مذاکره قیمت. قبل از بحث در مورد قیمت و بررسی و به دست آوردن توافق خریدار و معیارهای خرید. به سادگی می گویند “من قبل از بحث در مورد قیمت من می خواهم به نظر من درک درستی از نیازهای شما است. برای شروع با, شما علاقه مند هستید X,Y و Z؟” مطمئن شوید که به خریدار توافق در مورد او/او نیاز قبل از اینکه شما حرکت می کند به ارائه و قیمت. این حتی می تواند انجام شود اگر شما نمی توانید یک فرصت برای بحث در مورد پیشنهاد خود را با خریدار شروع پیشنهاد خود را با بررسی نیازهای مشتریان و سپس ارائه راه حل های خود را به نیازهای شما.

4. نه اینکه آماده به راه رفتن دور.

اگر شما احساس می کنید شما “نیاز به یک معامله در همه هزینه ها” که معمولا آنچه شما می خواهید انجام دهید. نه اینکه آماده به راه رفتن به دور از برنده/از دست دادن مذاکره است مانند تسلیم شدن بدون قید و شرط به دشمن. وضعیت خود را به سمت چپ است به شفقت خریدار و بسیاری از زمان, مجموعه بد سابقه برای آینده مذاکره است.

بنابراینlution مذاکره نمی اگر شما آماده برای راه رفتن دور. قبل از اینکه شما مذاکره ایجاد راه رفتن خود را دور قیمت. این است که قیمت و یا مجموعه ای از ضوابط و شرایط است که کاملا باید در جهت ملاقات شما نیاز به ملاقات کرد. اگر شما نیاز نیست ملاقات کرد و آن را یک برنده/برنده مذاکره است.به خودتان اعتماد به نفس و جلوگیری از خود را از در حال نقاشی در no-win گوشه یک گزینه قابل دوام برای یک مذاکره و توافق. در ذهن خودتان تصمیم می گیرید چه بهترین جایگزین برای ساخت این معامله است. اگر شما یک جایگزین خوب (به عنوان مثال فروش به حساب دیگر ساخت تا درآمد از دست رفته در هفته آینده) آن را آسان تر به پیاده روی به دور از یک معامله بد.

اگر شما سعی کردم تعدادی از گزینه های و هنوز هم احساس می کنم راه حل پیشنهادی را نمی خواهد برای شما کار می کنند به سادگی به توافق اختلاف نظر دارند. ممکن است یک پایان است که می گویند “ممنون اما من نمی توانم این کار را برای ما.” سپس به خود منطق و نگه داشتن درب باز برای آینده مذاکرات و همچنین تاریخ و زمان آخرین دقیقه امتیاز توسط طرف دیگر. به یاد داشته باشید زمانی که شما راه رفتن فشار به معامله را عقب می افتد بر روی خریدار است. این فشار اغلب منجر به خریدار تغییر خواسته های خود و ایجاد فرصت برای برنده/برنده راه حل است.

مذاکره با موفقیت طول می کشد زمان آماده سازی و نظم و انضباط. اجتناب از چهار اشتباه و درستی اجرای راه حل های مشخص شده کمک خواهد کرد که شما برنده شوید فروش بیشتر در حالی که افزایش سود و درآمد خود را.

برای اطلاعات بیشتر بر روی مهارت های مذاکره و فروش برو به: philfaris.com

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>