کودکان نویسنده, راهنمای Critiquing نسخه های خطی

دسته‌بندی نشده | No comments

[ad_1]

اگر شما فقط پیوست و یا شروع یک نقد گروه نویسندگان اما هیچ کس به نظر می رسد به دانستن چه باید بکنید بعد شاید این راهنما و چک لیست کمک خواهد کرد. اگر شما در یک نقد گروه شما هنوز هم می تواند استفاده از آن را به نقد نوشتن خود را.

نقد نسخه های خطی (برای گروه های نقد)

شروع با برخی از پایه رویه دستورالعمل برای نقد:

1) شروع با چیزی مثبت – نقطه حداقل یکی از چیزهایی است که واقعا خوب کار کرده در این مقاله.

2) خاص در نظرات و پیشنهادات خود را – به عنوان مثال گفت: “من دوست داشتم داستان خود را” چاپلوس به نویسنده اما واقعا به معنی است. گفت: چیزی شبیه به “من احساس dialogue صدا دقیقا مانند چیزی است که دو نوجوان می گویند و پیشرفته طرح خوبی” مشخص تر است.

3) با استفاده از چک لیست (در زیر) – این کمک خواهد کرد که شما را خاص تر نظرات و پیشنهادات خود را. و اگر شما با استفاده از چک لیست برای نقد خود را از نوشتن آن کمک خواهد کرد که شما تشخیص نقاط ضعف در داستان خود را قبل از شما به اشتراک گذاشتن کار خود را با هر کسی.

چک لیست برای نقد نسخه های خطی

I. شخصیت

__ من شخصیت خوبی گرد ؟ فراموش عمده شخصیت های مثبت و منفی اشاره شده است ؟

__ من است شخصیت اصلی کسی که خوانندگان می توانند در مورد مراقبت? آیا او/او می خواهم چیزی مهم است ؟

__ من نشان داد شخصیت از طریق عمل ؟

__ آیا من شخصیت اصلی اقدام می شود ؟ و یا این است که او بیش از حد منفعل ؟

__ هر شخصیت صدای مجزا خود به خود ؟

__ من اجتناب از کلیشه ها و انبار شخصیت ها ؟

__ آیا شخصیت اصلی من حل خود مشکل ؟ است او در برخی از راه از چگونه او در ابتدای داستان ؟ (این همیشه نمی باید اتفاق می افتد اما معمولا به این معنی داستان خود را تا به برخی از عمق به آن)

II. نقطه نظر

__ من ماند با من دید شخصیت در طول داستان ؟

__ می داستان تواند قوی تر اگر من روشن از سوم شخص به اول شخص و یا بالعکس ؟ خواهد داستان بود گفت: بهتر از یک شخصیت متفاوت را از نقطه نظر ؟

III. طرح

__ چه اساسی تعارض از داستان ؟

آغاز

__ من معرفی شخصیت ها و درگیری حق دور ؟ یا من را بیش از حد زمان دور ؟ می توانم خرد کردن پاراگراف اول و با شروع ثانیه ؟

میانه

__ من قرار داده و عوارض آن بدتر و بدتر و ساخت به اوج?

__ آیا شخصیت من را مجبور به کار برای رسیدن به خود هدف ؟

پایان

__ آیا شخصیت اصلی من حل خود مشکل ؟

__ آیا پایان دادن به رشد منطقی از بقیه داستان ؟

__ من است پایان رضایت بخش بدون اینکه قابل پیش بینی ؟

IV. زبان

توضیحات

__ من جزئیات خاص نه تعمیم?

__ من گرفتار این عمل با خسته کننده معابر توضیحات ؟ (یک راه برای بررسی این است که ببینید که چگونه بسیاری از “ing” کلمات استفاده می شود; بسیار زیادی معمولا به معنی بیش از حد وجود توضیحات)

__ آیا این توضیحات کار بهتر است اگر من موج آن به تدریج به داستان به جای ارائه آن را به عنوان یک بلوک ؟

__ من شرح داده شده با بیش از یک معنا (یعنی چشم صدا و لمس و طعم و بو)?

عمل

__ من استفاده می شود قوی و خاص فعل و اسم?

__ من با موفقیت اجتناب منفعل صدا ؟

__ می توانم قطع زوائد آن? کوچک صحبت کنید ؟ درهم و برهمی? بی معنی مقدماتی مانند “فقط” و “بسیار”? معابر که باتلاق عمل است ؟ من استفاده می شود بیش از حد بسیاری از مختلف dialogue دسته که جلب توجه ؟

مکانیک

__ آیا بی دست و پا و یا گیج کننده جملات و یا صحنه ای که نیاز به تمیز کردن ؟

__ زمانی که من به عنوان خوانده شده من داستان را با صدای بلند می کند و ریتم صدا درست است ؟ آن را متلاطم? بیش از حد دارای اطناب? یکنواخت ؟

__ من انتقال صاف ؟

__ من اجتناب کلیشه?

__ آیا هر جمله درخشش با صدای خود من? این است که صدای قوی و معتبر است ؟

V. هدف

__ 1. آیا هر یک از شخصیت و عمل در داستان باید یک هدف مشخص?

با این نقاط خاص به دنبال در هنگام نقد یک داستان کودکان باید آن را بسیار آسان تر برای شما و خود نویسندگان همکار به رسمیت شناختن نقاط قوت و ضعف هر مقاله.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>