به عنوان جنوب غربی فلوریدا رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت

فلوریدا تودی | No comments

وقتی حوض در Crayton یارو بازگشایی آن مناطق ناهار خوری 4 مه اولین مشتری منادی است.

“اولین فرد برای راه رفتن را از طریق درب های ما به طور منظم بود که از آمدن به اینجا برای از 40 سال” گفت: Jacci جونز مدیر کل 43 ساله در مرکز شهر ناپل رستوران.

مرد نشسته در یک جدول در اسکله در فضای باز ناهار خوری اتاق مشرف به خلیج ناپل. یکی از مورد علاقه خود را سرور ملبس به ماسک و دستکش یکبار مصرف به او خدمت می کنند. او دستور داد همان چیزی که به عنوان همیشه.

“دو آبجو” جونز گفت:. “این همان چیزی دقیق در هر زمان. آن روز هیچ تفاوتی ندارد.”

به جز در هر راه دیگر.

جونز امیدوار بود که در اولین روز بازگشایی حتی در 25% ظرفیت خواهد آورد و با عجله از مشتریان. آن را بیشتر شبیه به یک قطره. چیزهایی که بدست شلوغ. اما حوض است که هنوز عامل با یک اسکلت خدمه هنوز هم با تراشیدن.

بیشتر: باید فلوریدا رستوران کارگران ماسک می پوشند? — درخواست JLB

این وضعیت بسیاری از رستوران محلی معتقدند نمی خواهد به زودی تغییر به خصوص با اوج بازدید کننده فصل گذشت و آرام از تابستان بلندی.

به عنوان دولت ذوب آن همه گیر-اعمال مقررات در رستوران ها اجازه می دهد آنها را به باز کردن برای اولین بار در 25% ظرفیت و, از شنبه, مارس 18 در 50 درصد صاحبان و مدیران احساس می کنند در صورت به مراتب بزرگتر پرش از روی مانع — برنده شدن اعتماد مشتریان است.

این یک مانع است که به نظر می رسد آسان تر برای غلبه بر خارج است.

“من نمی توانم فکر می کنم از هر جایی من ترجیح می دهم در حال حاضر از نشستن بر روی عرشه ما فورت مایرز رستوران جرعه جرعه نوشیدنی سرد و تماشای غروب آفتاب” گفت: اعطای فلن صاحب فلن خانواده برندها که در عمل 17 رستوران از کلید غرب به تمپا از جمله Pinchers در مرکز شهر فورت مایرز.

“من دیده ام این گزارش چگونه به آن را حذف نمی کند زنده ماندن طولانی در دماهای بالاتر و این باعث می شود من خدا را شکر ما در فلوریدا زندگی می کنند.”

والریا Zanella Voisin یک شریک در جمع آوری و Fathoms رستوران در کیپ کرال گفت: تقریبا همه ناهار خوردن در مشتریان خواسته اند به خارج بشین “تقریبا همه” او نوشت: از طریق متن.

Cristof در مکگرگر در فورت مایرز بسته شده است آن را داخل صندلی مناطق به مشتریان. رستوران خوش شانس است که یک بسته بندی در اطراف ایوان و یک سایه کفپوش-صف پاسیو. دیگر رستوران ها هستند که مجبور به بداهه نوازی.

Azure یک رستوران مجلل در جنوب فورت مایرز, تبدیل پارکینگ خود را به یک فضای ناهار خوری با الحاق سه پارکینگ با آبی تقسیم به ایجاد یک چتر به صف مستطیل با اتاق را برای حدود پنج جداول.

داگ غذاهای دریایی در بونیتا اسپرینگز تنظیم جداول پیک نیک در یک پچ گیاهی ميانه در پارکینگ خود را. در داخل آن ساخته شده است در قفسه سینه-بالا تقسیم در اطراف با استفاده از جداول سفید wainscoting.

“این واقعا در مورد آنچه باعث می شود مشتریان ما احساس به عنوان راحت که ممکن است به در آمده” داگ صاحب Cassie Clough گفت.

تقسیم خواهد قطع داگ گنجایش حدود 20 جداول بودند و آن را یک روز مجاز به کار در 100٪. Clough خوب است که با. او آنها را می بیند به عنوان یک سرمایه گذاری در انگلستان با مضمون رستوران آینده.

“من نمی بینیم ما رفتن به نقل قول را تمام کردن عادی در هر زمان به زودی,” او گفت:. “اگر آن را می سازد مشتریان ما احساس امن تر و سپس آن را به ارزش آن است.”

بیشتر: 6 کیپ مرجانی رستوران است که شما را دور از خانه — JLB میدارد

حوض جسمی حذف جداول چند قبل از بازگشایی آن اتاق ناهار خوری در اوایل این ماه. جونز گفت که تیم او را به جلوگیری از به طور تصادفی نشستن بیش از حد نزدیک و همچنین برای ایجاد یک حس وسعت و ایمنی نسبی.

آن را نیز انجام دور با آن را-خود-خود Bloody Mary نوار. چنین خدمت خودتان را فرمت می تواند به زودی منقرض شده است. شیرین گوجه فرنگی بوفه های زنجیره ای خود را بسته 97 رستوران در اوایل این ماه. 100 و یا رستوران ها طلایی کررل است بازگشایی عامل بیشتر شبیه سالن های غذاخوری با نقاب و دستکش کارکنان در وعده شام از پشت عطسه سپاه پاسداران است.

تجهیزات حفاظت فردی نیست و تنها به صورت بوفه کارگران است.

Cristof omar super از Cristof را خریداری ماسک و دستکش خود را جلو خانه کارکنان. اینگرید Aielli همین برای کارکنان از چهار ناپل رستوران — نمک دریا Barbatella, Dorona و Grappino — خرید آنها از طریق محلی خیاط پس از ناکامی در پیدا کردن ماسک آنلاین.

کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند درستی فرسوده ماسک جلوگیری از ویروسی از ورود ذرات هوا. فلوریدا است موظف ماسک-پوشیدن برای رستوران سرورهای اما مانند تقسیم و جداول چندین رستوران هستند و نیاز آنها به افزایش است که احساس امنیت.

این یک عمل کسی که شام میخورد مایکل کول قدردانی.

“از سایت های کوچکتر به نظر نمی رسد به آن را در شرایط استفاده از ماسک و دستکش و … (آن را) تعجب آور من زیادی و احتمالا باعث من به حمایت از آنها در حال حاضر” جنوب فورت مایرز ساکن نوشت: در یک ایمیل.

“زمانی که من دیدن متراکم unmasked گروه بندی من به نوبه خود در اطراف و خروج.”

هدف از رستوران ها همواره برای فریب شام بود آن را با مواد غذایی قیمت های پایین و یا ترافیک بالا محل. در حال حاضر آنها را به طوری بسیاری از عوامل را در نظر بگیرید.

پشت در حوض جونز گفت که او احساس خوش شانس. خوش شانس به مانند یک ارجمند استقرار. خوش شانس به بسیاری وفادار به طور منظم.

اما شانس فقط تیم خود را تا کنون.

“ما باید به مردم اعتماد ما,” او گفت:. “من شک ما همیشه رفتن به 100% صندلی حتی اگر ما مجاز به. تمرکز ما این است که مطمئن شوید که مردم احساس امنیت. که آنچه در آن همه مورد: مشتری احساس خوبی در مورد آمدن به شام خوردن در اینجا.”

سوالی در مورد COVID-19 و تاثیر آن در رستوران های محلی? تماس با این خبرنگار: [email protected], @abellewrites (Instagram) یا @atometich (توییتر)

انتظار چه چیزی را به عنوان فلوریدا رستوران بازسازی

بیشتر صندلی در فضای باز: با مطالعات نشان coronavirus گسترش بیشتر به راحتی در فضاهای محدود, هوای آزاد, patios و بداهه ناهار خوری خارج از مناطق در حال تبدیل شدن اجباری. آیا شام را هنوز هم می خواهید به نشستن در خارج به عنوان درجه حرارت در تابستان افزایش می یابد به این سوال است.

یک تغییر به دیجیتال: به عنوان مشتریان کار می کنند تا شجاعت به سرمایه گذاری دوباره به رستوران آنها به نظر می رسد به راحتی با takeout. سفارش آنلاین و بدون تماس با وانت و یا تحویل کمک به تسهیل takeout روند ارائه مبارزه رستوران خروجی دیگری برای مواد غذایی خود را.

آمار-و-miss ماسک: در یک بررسی رسمی از بیش از یک دوجین جنوب غربی فلوریدا رستوران مارس 15, آن را در مورد یک 60/40 تقسیم در ماسک با 60% از رستوران ها نیاز به جلو از خانه و کارکنان به آنها را می پوشند و 40% سرور اجازه می دهد تا برای خود تصمیم بگیرند.

مرگ جمعی … همه چیز: مشترک جداول سالاد خود در خدمت بستنی و حتی نوشابه ایستگاه تمام شده است بیشتر یا کمتر kiboshed. و یا حداقل بسیار دلسرد توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>