بوئینگ Starliner تحت اضافی موشکافی در پی 737 Max تصادفات و مرگ و میر

فلوریدا تودی | No comments

آیا شما در یک پرواز بوئینگ فضاپیما?

در پی بوئینگ 737 Max شکست مفتضحانه و در نتیجه 346 مرگ و میر این شرکت Starliner خدمه کپسول است که در آینده تحت اضافی موشکافی.

این فضاپیما موفق به رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی در طول محوری تست پرواز در ماه دسامبر. این شرکت گفت: یک نرم افزار قطعی ناشی از برخی از Starliner پیشرانه را به آتش در زمان اشتباه.

مسائل مربوط به نرم افزار شدند سقوط دو 737 Max هواپیما به عنوان به خوبی. هواپیما مبتنی شده از ماه مارس در حالی که بوئینگ با این نسخهها کار برای اصلاح مشکلات.

هفته گذشته یک دولت مستقل بررسی دریافتند که Starliner رنج می برد از نرم افزار اضافی مسائل است که می تواند منجر به یک شکست فاجعه بار این فضاپیما به حال آنها شناسایی نشده است.

“ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از نرم افزار خطاهای ما رو. ما نمی دانیم که اگر ما فقط دو یا ما باید بسیاری از صد گفت: Doug Loverro ناسا سر انسان Spaceflight.

ناسا در حال حاضر انجام کامل سازمانی ارزیابی ایمنی بوئینگ. Loverro گفت: این تصمیم به دنبال به بوئینگ فرهنگ ایمنی بر اساس “گزارش های مطبوعاتی است که ما دیده ایم از دیگر قطعات بوئینگ” نرم افزار مسائل و شکست خورده مداری تست پرواز و یا بارها.

“به نظر می رسد به عنوان اگر وجود دارد احتمالا می تواند روند مسائل در بوئینگ بنابراین ما می خواهم به درک آنچه این فرهنگ در بوئینگ است که ممکن است منجر به. این خواهد بود که اطلاعات است که کمک خواهد کرد که به اطلاع ما رفتن به جلو طرح” Loverro گفت.

ناسا هنوز تصمیم گیری که آیا آن را به بوئینگ به دوباره انجام مداری تست پرواز است اما ممکن است تصمیم گیری تا پایان مارس.

بدون در نظر گرفتن مشکلات به احتمال زیاد باید هزینه بوئینگ یک نقطه در حال بازگشت آمریکا فضانوردان به فضا از خاک آمریکا اجازه می دهد خود را تازه بدوران رسیده رقیب SpaceX به جلو و جلوتر.

هنوز معلوم نیست چه تاثیری که مکان دوم وضعیت را در نهایت باید در بوئینگ اما این مسلم است که هوافضا غول پیکر است که با داشتن یک زمان دشوار است.

برخی از تطهیر مقایسه Starliner و 737 Max اشاره به آنها می آیند از دو به طور کامل بخش های جداگانه ای این شرکت با مشخص حقوقی واجد شرایط و روز به روز مدیریت سازه.

“من نمی بینم 737 Max مسائل را با بوئینگ به هیچ وجه مرتبط به Starliner. در داخل شرکت به عنوان بزرگ به عنوان بوئینگ کسانی که واقعا فقط به طور کامل شرکت های مختلف. آنها به اشتراک گذاشتن یک ساختار سرمايه و شاید هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت, اما آن را واقعا اجرا در بسیار متمایز راه” Dylan Taylor سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت فضایی ویجر Holdings گفت.

دیگران می گویند یک شرکت فرهنگ سازمانی گرایش به دیکته شده توسط مدیر عامل و نفوذ در طول تمام این شرکت بخش.

“فرهنگ می تواند تغییر عملکرد” گفت: Chet وید بحران ارتباطات و فرهنگ سازمانی ، “بنابراین شما می بینید در این بوئینگ. شما ببینید گزارش در مورد فرهنگ خود و آنچه که قرار بود و شاید بخاطر آن بود که آنها فقط می خواستم به نفع خود. به دلیل برنده شدن در چیزی است که آنها می خواهند به انجام به طوری که آنها شروع به قطع گوشه و کنار آنها شروع به مفروضات که شاید کمی خوش بینانه و نه دروغ و نه فریب اما فقط اشتباهات و قضاوت و شروع می شود که برای تغذیه به فرهنگ خود و در نهایت افرادی که می ساخته اند تصمیم گیری های متفاوت شروع به رفتن همراه با فرهنگ است.”

به تازگی منتشر شده کارمند ایمیل نشان می دهد مدیران پوشش 737 Max مشکلات ایمنی برای فریب اداره هوانوردی فدرال تنظیم کننده. یک کارمند حتی نظر آنها را نمی خواهید خانواده خود را به پرواز در هواپیما.

در ماه ژانویه این شرکت جایگزین دنیس Muilenburg با دیوید Calhoun به عنوان مدیر عامل جدید. که حرکت دیده می شد به عنوان یک تلاش برای بازگرداندن اعتماد عمومی را در این شرکت است.

“من می دانم که ما باید چیزهایی به کار و تغییرات را” کالهون گفت: در سه ماهه چهارم درآمد تماس به سرمایه گذاران Jan. 29.

“من گنج ارتباط من در سراسر این صنعت با مشتریان و با تنظیم کننده ها و دیگران است. و زمانی که آنها به من چیزی بگویید من آنها را باور. من همیشه تقصیر به باور آنها. و بنابراین کاری که ما باید انجام دهید داخلی برای بازگرداندن تمام کسانی که اطمینان و بله تغییر فرهنگ ما, شما می توانید شرط می بندم من کار بر روی آن است.”

بوئینگ استخدام بیش از 150 ، 000 نفر و در حالی که فضا و حمل و نقل هوایی تجاری بخش هستند بخش های جداگانه ای از شرکت بوئینگ کارکنان اغلب انتقال از یک بخش به دیگر.

“بوئینگ به ارمغان آورده است مردم بیش از هواپیماهای تجاری, من می دانم, به کار بر روی چیزهایی مانند (ناسا فضا راه اندازی سیستم موشک) و من گمان می کنم آنها احتمالا برخی از افرادی که آمده اند به کار وجود دارد در Starliner گفت:” اندی Aldrin, مدیر Aldrin Space موسسه در فلوریدا فن آوری.

در اخیر Starliner رویداد در بوئینگ کارخانه در کیپ کاناورال رامون سانچز Starliner ارشد عملیات سرب به اشتراک گذاشته است که او آغاز شده به عنوان یک مکانیک خودرو کار در بوئینگ نظامی هواپیما. او می گوید: حمل و نقل هوایی میراث چیزی است که می دهد بوئینگ لبه بیش از دیگر فضای تولید کنندگان.

“است که با میراث فرهنگی است که در زمینه حمل و نقل هوایی بسیاری از چیزهایی که مشابه هستند و بسیاری از چیزها نیست. اما چه شبیه است این دانش است که به ما می آید از مردمی دیگر که ممکن است حمایت از برنامه های هواپیما. آنها نوع دریافت ایده از سیستم ها و سیستم های الکتریکی و سیستم سوخت و مهمتر از همه در اطراف مراقبت و تغذیه است که در آن طول می کشد در اطراف فضاپیما” سانچز گفت.

جای تعجب نیست که ناسا مدیر جیم Bridenstine می خواهد به تاکید فاصله بین بوئینگ حمل و نقل هوایی و فضایی بخش.

“من فکر می کنم در این مورد خاص واقعا یک سیب را به پرتقال مقایسه. آنچه ما در اینجا انجام زمانی که ما پرواز به فضا بسیار متفاوت است از آنچه که یک هواپیمای تجاری می کند در روز و روز را” Bridenstine گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از Starliner مداری تست پرواز در ماه دسامبر.

اما عموم مردم را ندارد ممکن است که تمایز است.

“از دنیای خارج از مردم آن را نمی بینند که راه; این بوئینگ” وید گفت. “همه آنها را می پوشند که همان بوئینگ آرم بر روی پیراهن خود را.”

در علاوه بر این به یک فرهنگ مشکل هر دو بخش شرکت در برخورد با رقابت و فشار مالی. حمل و نقل هوایی بخش ایرباس در آن دم آن را به عنوان به سرعت در حال گسترش در آمریکا

“نگاهی به آنچه حضور ایرباس تبدیل شده است در اینجا در ایالات متحده و بسیاری از این رقابت ها که قرار بوئینگ به منظور کاهش هزینه های عملیاتی” گفت: John Boyd اصلی در بوید, شرکت, شرکت ها و, سایت انتخاب مشاور که بوئینگ یک مشتری.

نگرانی این است که آیا هزینه-برش و ترجمه برای ایمنی کاهش است. در مورد 737 Max روشن بوئینگ فشار برای کاهش خلبان شبیه سازی نیازهای آموزشی آنها را نجات داد میلیون ها دلار و هواپیما به بازار هر چه زودتر.

بوئینگ سهام همچنان به سقوط به پایین تر از 20 درصد از اوج خود در ماه مارس گذشته — به عنوان هزینه های مرتبط با پایه 737 Max, افزایش, در حال حاضر برآورد شده به پیش افتادن از 18 میلیارد دلار.

همانطور که برای Starliner ترین چالش این است که برای تولید یک محصول تحت سخت بودجه دولت. ناسا پرداخت بوئینگ یک نرخ ثابت برای طراحی و ساخت و آزمایش Starliner.

“هنگامی که شما رو دو سال تاخیر در یک قیمت ثابت قرارداد شما باید یک مشکل کسب و کار در دست شما چون در نهایت شما رو کارکنان است که در حمایت از یک برنامه. و در یک قیمت ثابت قرارداد در صورتی که برنامه طول می کشد بسیار طولانی تر شما را به کشف کردن چیزی برای نگه داشتن کنترل هزینه ها به عنوان برنامه و این یک چالش” Aldrin گفت.

نیاز به بوئینگ برای انجام یکی دیگر از uncrewed تست پرواز به معنی پول و حتی بیشتر و بیشتر به تاخیر می اندازد و در نتیجه فشار بیشتر.

“صنعت در کسب و کار ساخت یک سود یا ماندن در کسب و کار. این یک خیریه کمک به دولت ایالات متحده پس از آن برای رفتن به یک مورد که در آن من فکر می کنم در نهایت ناسا است که به برخی از تصمیم گیری سخت در اینجا قطعا با بوئینگ و (مداری تست پرواز) و چگونه آنها در حال رفتن به آن را اداره کند” Aldrin گفت.

شاید بوئینگ می بیند نوشتن بر روی دیوار. در Jan. 29 بوئینگ اعلام کرد این بودجه $410 میلیون دلار از آن خود پول اضافی برای پرواز مداری آزمون در مورد ناسا می کشد ماشه. پول را پوشش هزینه های دیگر تست پرواز این تحقیقات به این از دست رفته, docking, رفع مشکلات تاخیر و هر گونه پیش بینی نشده کار می کنند.

اگر ناسا نیاز ندارد بوئینگ به انجام یکی دیگر از پرواز مداری آزمون, چگونه آن را اثبات کند به ناسا که Starliner قادر به اتصال با ISS?

“ما در حال کار را از طریق چه چیز ما نیاز به تغییر و چگونه ما آن را اثبات کند اما شما لزوما نیاز به اعتبار سنجی آزمون برای اثبات این که” کتی Lueders برنامه ناسا nasa Commercial Crew Program گفت فلوریدا امروز. “ما ممکن است نیاز به انجام کار اضافی تست زمین.”

“من مطمئن هستم که اگر ناسا تصمیم به رفتن پیش با یک crewed ماموریت آن خواهید بود کاملا کاملا امن است چرا که آنها در حال رفتن به تصمیم گیری که بدون یک مقدار باور نکردنی از بینش همه چیز را که اتفاق افتاده بارها گفت:” Aldrin.

هر آنچه که ناسا تصمیم می گیرد Wade معتقد است بوئینگ نیاز به یک پیروزی برای بازگرداندن عمومی اعتماد به نفس در شرکت.

“من فکر نمی کنم آنها جایی برای اشتباه دیگر. هست که فقط بخشش مردم داشته باشد. من فکر می کنم مردم می گویند اشتباهات اتفاق می افتد به همه اما من فکر می کنم آنها در حال رسیدن به این نقطه بحرانی که در آن حسن نیت استفاده شده است تا” وید گفت.

در بوئینگ Starliner تسهیلات در مرکز فضایی کندی ، سانچز ایستاده بود در مقابل خراشیده تا فضاپیما خدشه دار مختصر آن سفر به فضا. هر چه فشار وجود دارد در خارج از این کارخانه این مردم مثل سانچز و همکارانش که زندگی و نفس کشیدن ساختمان Starliner. آنها از دست رفته تعطیلات با عزیزان خود هستند چرا که آنها می دانند که فضانوردان آن را به پرواز در Starliner باید خانواده های بیش از حد.

“انسان در حال gonna fly در این. شما تنها یک شانس در این درسته ؟ وجود صفر جایی برای خطا.”

به یاد بوئینگ کارکنان که ایمیل ها نشان داد پس از 737 Max مرگ و میر است که آنها احساس کردند این هواپیما بود نا امن وید امیدوار است که جو در Starliner یک محل امن تر به جلو آمده و اگر مسائل وجود دارد به گزارش.

“در آن طول می کشد شجاعت. در حال حاضر زمان برای صحبت می کنند. از آن و نه بعد از آن.”

تماس با راشل شادی در 321-242-3577 و [email protected] او در توییتر دنبال کنید @Rachael_Joy.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>