کشتی های کروز به احتمال زیاد نمی قایقرانی برای 100 روز با توجه به COVID-19

فلوریدا تودی | No comments

ما ارائه به جامعه با مهم اطلاعات امنیت عمومی فلوریدا امروز ساخت داستان های مربوط به کروناویروس رایگان به عنوان خوانده شده. به حمایت مهم روزنامه نگاری محلی مانند این, لطفا در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک دیجیتال مشترک در cm.floridatoday.com/specialoffer.

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در روز جمعه تمدید آن “بدون بادبان سفارش” برای کشتی های کروز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس — به طور بالقوه اضافی 100 روز.

که عمل خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در بندر کاناورال است که جهان دوم-شلوغ ترین کروز بندر از نظر حجم مسافر پشت PortMiami.

تمدید کاهش کروز کسب و کار نیز یک ضربه به چشم انداز کوتاه مدت بهبود کلی صنعت گردشگری در فضای ساحل که در حال حاضر نابود شده است خاموش شدن از زمین های مبتنی بر گردشگری است. بسیاری از مسافران کروز اقامت در هتل ها محلی و ناهار خوردن در رستوران های محلی و بازدید از جاذبه های محلی قبل یا بعد از خود را کشتی.

بیشتر: 50 بندر کاناورال کارکنان furloughed تا 30 مه با توجه به کروناویروس کسب و کار کاهش

بیشتر: Coronavirus بندر کاناورال: مسافران مدیره آخرین دیزنی سفر قبل از سفر دریایی به حالت تعلیق

بندر کاناورال خانه بندر برای کشتی ها توسط چهار عمده خطوط کروز — کارناوال, دیزنی, نروژی و رویال کارائیب — به عنوان به خوبی به عنوان یک پیروزی Cruises کازینو قمار کشتی.

جدید CDC بدون بادبان سفارش خود ادامه خواهد داد تا زمانی که یکی از سه چیز اتفاق می افتد:

  • انقضای وزیر بهداشت و خدمات انسانی’ اعلامیه که COVID-19 تشکل بهداشت عمومی اورژانس.
  • CDC مدیر rescinding و یا تغییر سفارش بر اساس خاص بهداشت عمومی و یا ملاحظات دیگر.
  • یک صد روز گذشت از تاریخ انتشار این منظور در دفتر ثبت فدرال.

بندر کاناورال تخمین می زند که آن را به از دست دادن $22.5 میلیون بیش از سه ماه به حالت تعلیق کروز دریایی آغاز شد که در اواسط ماه مارس. این رقم شامل هزینه های مختلف پورت دریافت از کشتی های کروز در حال لنگر انداخت در بندر کاناورال به عنوان به خوبی به عنوان پارکینگ درآمد از مسافران کروز که در اینجا رانندگی خود را کشتی.

بندر کاناورال رئیس اجرایی جان موری گفت: بندر همچنان به دریافت حدود 1.5 میلیون به 2 میلیون دلار در ماه درآمد حاصل از خطوط کروز که اسکله کشتی های خود را در بندر برای چند روز در آن زمان — با تنها خدمه کشتی روی عرشه کشتی و هیچ مسافر — را در منابع است. خدمه را ترک کشتی در حالی که آنها در اینجا لنگر انداخت.

بندر کاناورال محموله عملیات ادامه دارد و در آوردن درآمد اضافی به بندر.

موری گفت که او نمی تواند حدس و گمان در مورد چگونه به زودی کروز صنعت خواهد متهور از CDC برای از سرگیری عملیات.

او هشدار داد که “این رفتن به یک جهان متفاوت است زمانی که آنها آغاز شده است. خط پایین این است که آن را به مدتی آنها را به سطح شیب دار به بالا.”

که می تواند به معنای کروز صنعت تمرکز بر روی سه یا چهار شب کشتی به جای بیشتر تمدید سفر دریایی بنابراین مسافران کروز می تواند به تبدیل شدن به راحتی با گرفتن یک کشتی دوباره بدون ترس از ابتلا به یک ویروس است.

علاوه بر این ممکن است یک درصد بیشتری از مسافران کروز که درایو به جای پرواز به یک پورت به یک سفر دریایی.

موری گفت: هر دو این عوامل می تواند مفید باشد به بندر کاناورال است که به خوبی به عنوان یک نقطه خروج برای کوتاه کشتی به باهاما است و درصد بیشتری از درایو-بازار مسافران از آن فلوریدای جنوبی رقبای PortMiami و پورت های باتلاقی در فورت Lauderdale.

در واقع موری گفت: بندر کاناورال دریافت سوالات در مورد اسکله در دسترس بودن از برخی از خطوط کروز است که حضور در اینجا نشان میدهد که آنها ممکن است با توجه به پایگاه کشتی ها در اینجا زمانی که آنها می توانند رزومه عملیات.

صنعت کروز در بندر کاناورال “اقتصادی است که ما می خواهم به عقب بر گردیم در مسیر به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم” موری گفت.

در یک بیانیه صادر جمعه کروز دریایی با خطوط انجمن بین المللی — بزرگترین کروز صنعت انجمن تجارت — نگرانی در مورد CDC بدون بادبان سفارش و آن “عواقب ناخواسته.”

انجمن گفته بود “singling کردن صنعت کروز است که فعال در آن افزایش بهداشت و سلامت پروتکل و یکی از اولین صنایع اعلام داوطلبانه تعلیق عملیات.”

خطوط کروز انجمن بین المللی به طور داوطلبانه به حالت تعلیق کشتی کروز عملیات در ماه مارس, در رابطه با قبل از آن بدون بادبان منظور صادر شده 14 مارس ،

CLIA بیانیه گفت که “در حالی که آن را آسان به تمرکز بر روی کروز به دلیل بالا مشخصات این واقعیت است که کروز است نه منبع یا علت ویروس و یا گسترش آن. آنچه متفاوت است در مورد صنعت کروز بسیار دقیق گزارش الزامات قابل اجرا برای عروق است که اعمال نمی شود به مقایسه مکانهای روی زمین که در آن گسترش بیماری مسری است که فقط به عنوان شایع است. این امر می تواند یک فرض غلط به اتصال فرکانس بالاتر و دید در گزارش به فرکانس بالاتر از عفونت است.”

CLIA همچنین هشدار داد از مهم تاثیر منفی در اقتصاد به عنوان صنعت shutdown همچنان ادامه دارد.

آن گفت: کروز فعالیت های پشتیبانی از چندین بخش از اقتصاد ایالات متحده از جمله حمل و نقل مواد غذایی و نوشیدنی, مسکن, ساخت و تولید, کشاورزی, آژانس های مسافرتی و آژانس های مسافرتی “به همراه طیف گسترده ای از زنجیره عرضه در صنایع و کسب و کارهای کوچک که در سراسر ایالات متحده است. باید تعلیق قایقرانی گسترش فراتر از زمان مناسب برای رزومه, کسب و کار, اقتصادی تاثیر قابل توجهی می تواند توجه هر روز از تعلیق نتایج در مجموع اقتصادی تاثیر از دست دادن حدود 92 میلیون دلار و از دست دادن بیش از 300 مستقیم و 620 کل مشاغل در آمریکا.”

CDC مدیر رابرت Redfield در بیانیه ای گفت که آژانس “کار با خط کروز صنعت به آدرس سلامت و ایمنی خدمه در دریا و همچنین جوامع اطراف آمریکا و کشتی کروز نقطه ورود. اقدامات ما در حال بدست گرفتن امروز به متوقف کردن گسترش COVID-19 لازم برای محافظت از آمریکایی ها و ما ادامه خواهد داد به ارائه مهم بهداشت عمومی ارشاد به صنعت برای محدود کردن اثرات COVID-19 در نیروی کار خود را در طول باقی مانده از این بیماری همه گیر.”

CDC گفت: بدون بادبان منظور تقویت اقدام توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کاخ سفید Coronavirus نیروی کار برای مبارزه با گسترش COVID-19 در ایالات متحده است.

CDC بیانیه ای گفت: “کشتی کروز سفر به طور قابل توجهی افزایش می دهد خطر و تاثیر COVID-19 شیوع در ایالات متحده است.”

در هفته های اخیر حداقل 10 کشتی های کروز گزارش خدمه یا مسافران که آزمایش مثبت یا تجربه علائم تنفسی و یا آنفولانزا مانند بیماری CDC گفت: در آن بیانیه است. در حال حاضر حدود 100 کشتی های کروز باقی مانده در دریا در سواحل شرق و غرب ساحل و سواحل خلیج فارس با حدود 80,000 خدمه پردازنده.

علاوه بر این CDC گفت: از آن آگاه است از 20 کشتی های کروز در بندر یا لنگرگاه در ایالات متحده شناخته شده و یا مشکوک به COVID-19 عفونت در میان خدمه که باقی می ماند پردازنده.

موری گفت: بندر کاناورال آماده شد برای کروز صنعت shutdown است که می تواند گسترش به تابستان است.

این پورت در آوریل 3 furloughed حدود 50 نفر در آن کروز و تفریح بخش کسب و کار تا 30 مه به عنوان یک نتیجه از تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس در بندر عملیات.

حدود 200 پورت کارکنان باقی می ماند در کار — حدود 100 کار بر روی پورت ملک و حدود 100 کار از راه دور.

روزنامه نگاران ما در حال کار سخت به گزارش coronavirus و اثرات آن بر فضای ساحل و شما را با داستان های رایگان به عنوان یک سرویس به جامعه است. اگر این داستان های محلی هستند برای شما مهم است ما را حمایت با تبدیل شدن به یک مشترک. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید یک اشتراک دیجیتال برای $3 برای 3 ماه.

دیو برمن است که دولت سردبیر در فلوریدا امروز.

تماس با برمن در 321-242-3649 یا [email protected] توییتر: @bydaveberman

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>