چگونه Elon Musk ضرب و شتم بوئینگ در فضای تجاری مسابقه برای راه اندازی فضانوردان ناسا

فلوریدا تودی | No comments

برای درک اینکه چگونه یک سابق مهندس نرم افزار با هیچ فضای تجربه ساخته شده است یک شرکت انتخاب شده برای راه اندازی فضانوردان ناسا به مدار آن ممکن است کمک به بازگشت به یک سریع فوریه شب در سال 2008 هنگامی که یک مرد شما احتمالا هرگز از شنیده می شود سوار تفنگ ساچمهای در کنار Elon Musk, برگزاری, برای زندگی عزیز به عنوان مشک شتافت اولین تولید تسلا از طریق خیابان های لوس آنجلس.

“این چیزی که فقط انتقاد شما به پشت صندلی خود را مانند یک جت جنگنده می کند” دره سیلیکون تکنولوژی نویس, Robert Scoble نوشته در وبلاگ خود را به روز بعد.

Scoble بود به سادگی در جای مناسب در زمان مناسب است. او با داشتن شام با دوستان Jason Calacanis اولیه سرمایه گذار در تسلا که مشک نامیده می شود و به چالش کشیده Calacanis به یک نژاد جدید کوروت در برابر مشک نیمه شب سیاه, اسب سواری, P1.

در آن زمان این ایده که یک ماشین الکتریکی می تواند ضرب و شتم جنرال موتورز با عملکرد بالا ماشین ورزشی مهندسی با 50 سال از مسابقه تخصص و طراحی شده توسط یک 420 اسب قدرت V. 8 موتور بود و خنده دار.

تسلا دودی Vette.

“تسلا کشیده دور تا سریع از کوروت ما نمی تواند حتی دیدن ناوچه سبک در آینه دید عقب,” Scoble گفت.

که شب مشک را بیش از برنده شدن در یک مسابقه خیابانی است. او ثابت کرد که یک مرد با یک چشم انداز و یک راه جدید برای انجام کارهایی که به طور بالقوه می تواند از خط خارج 100 ساله صنعت خودرو.

“که دره سیلیکون رویکرد; شما شروع با یک تخته سنگ پاک. آن را به نام اولین اصول تفکر. اجازه دهید سوال همه چیز. آنها در حال فکر کردن در مورد آنچه قبل از. آنها واقعا نمی مراقبت. آنها به دنبال این مشکل تازه و با استفاده از هر ابزار آنها می توانید آنها را به یک لبه” Scoble گفت فلوریدا امروز.

وزیر دفاع آمریکا شد و در حال حاضر استفاده از این اصول در صنعت فضا با شش سال از شروع تا SpaceX که با موفقیت راه اندازی اولین شاهین 1 راکت به مدار اطراف زمین است که در همان سال.

دوازده سال بعد در مه 27, SpaceX است که میله میله به اولین شرکت خصوصی تا کنون برای راه اندازی فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی کشتی اژدها خدمه کپسول. به عبور از خط پایان اول مشک کاهش هزینه های تولید و ساخته شده است یک موشک قابل استفاده مجدد و فضاپیمای از زمین و ضرب و شتم از 100 سال از حمل و نقل هوایی غول پیکر در این فرآیند است.

شروع موتورهای خود را

تجاری خدمه مسابقه فضایی آغاز شد و در سپتامبر. 2014 هنگامی که ناسا انتخاب شده دو شرکت خصوصی SpaceX و بوئینگ برای ساخت بشر دارای فضاپیما به منظور بازگشت فضانوردان آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی پس از بازنشستگی شاتل در سال 2011. ایالات متحده متکی است روسیه موشک سایوز به فضانوردان آسانسور پس از آن.

در هسته آن هدف تجاری خدمه برنامه برای ناسا به حرکت به دور از داشتن عامل و حفظ فضاپیما و به جای آن به خرید صندلی در کپسول ساخته شده توسط شرکت های خصوصی.

برای انجام کاری که هرگز انجام شده است ناسا hedged آن شرط با انتخاب دو شرکت است که می تواند هر گونه متفاوت تر از هر دیگر.

“آنها می دانستند که اگر آنها تا به حال تجربه فضای سنتی شرکت آنها را یک مقدار عادلانه از قابلیت اطمینان, اما وجود دارد مقدار زیادی از شیفتگی با SpaceX و این واقعیت است که SpaceX در حال حاضر پرواز یک وسیله نقلیه است که می تواند نسبتا به راحتی — به نظر می رسید — خدمت به عنوان پایه ای برای یک خدمه خودرو ساخته شده که واقعا قانع کننده گزاره” اندی Aldrin, مدیر Aldrin Space موسسه در فلوریدا فناوری توضیح داد.

“SpaceX آنچه انجام می دهند شاید بهتر از هر کسی سریع تکرار در مراحل اولیه, نمونه سازی سریع, تست, شکست, طراحی مجدد. تماس با آن دره سیلیکون جهان به عنوان زنجیره تامین پیمانکار دفاعی جهان” گفت: Dylan Taylor سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت فضایی ویجر منابع.

در ضمن بوئینگ به جدول آمد با چند دهه تجربه در حمل و نقل هوایی و فضایی.

“بوئینگ است که احتمالا بهترین تولید کننده در جهان نگاه کنید که چگونه بسیاری از هواپیما را ساخته ام چگونه بسیاری از قطعات از دفاع سخت افزار” تیلور ادامه داد.

بوئینگ شرکت کننده در این مسابقه بود آن Starliner خدمه کپسول که به تساوی به شدت در این شرکت سابقه کار در آپولو و شاتل فضایی برنامه های خود را.

برای SpaceX برای رفتن سر به سر در مقابل بوئینگ بود حیرت انگیز دستاورد. لارنس ویلیامز بود تاسیس اجرایی در SpaceX و به یاد چقدر دشوار بود برای SpaceX برای گرفتن یک صندلی در جدول زمانی که آنها آغاز شده است.

“این نیست که فقط ما بودند تا در برابر امتیازهای مانند بوئینگ و لاکهید اما ما در برابر کل فضای نظامی و صنعتی. ما تا به حال مشکل گرفتن جلسات با ناسا برای سال. ما خوش آمدید.”

ویلیامز فشرد اشک به عنوان او به یاد می آورد که چگونه شخصی آن را برای مشک و هر کس در این شرکت در زمان.

“در اوایل آن روز ما فقط مبارزه برای زندگی ما مبارزه برای اعتبار. ما در راه اندازی این pipsqueak کمی موشک فالکون یکی. هیچ کس نمی خواست به توجه به ما. لاکهید خواهد با ما تماس بگیرید به معنای واقعی کلمه یک “مچ پا گازگیر” مانند یک nat به دلیل این که چگونه بی اهمیت ما بودند.”

به عنوان یک start-up, SpaceX تا به حال استفاده از عامل بدون چربی در هر واحد. حرکت سریع و نگه داشتن هزینه های پایین پخته شد به DNA SpaceX از ابتدا. مهندسان با استفاده از 3D چاپ قطعات نمونه. اگر این قسمت کار نمی کند, آنها دوباره طراحی شده آنها را – به سرعت.

این SpaceX رویکرد خاطر نشان کرد بسیاری از آپولو-عصر فضانوردان و مهندسان از اوایل روز در ناسا بود که آن را در یک مسابقه به آمریکایی ها به ماه قبل از روس ها.

“ما بسیار بیشتر از ریسک گریزی امروز از ما 50 سال پیش, و من فکر می کنم یک کمی از آن خوب بود. Elon Musk, به طور خاص, من فکر می کنم تمایل به قطع یک گوشه کوچک در اینجا وجود دارد و برای به دست آوردن چیزی انجام می شود و راه اندازی آنچه که او می خواهد به راه اندازی” اواخر آپولو 15 فضانورد Al Worden گفت: در فلوریدا فن آوری رویداد. “بیشتر پاداش بیشتر خطر است.”

بیشتر در معرض خطر بیشتر سرد عامل نیز هست. Scoble استدلال می کند یک شرکت سنتی و شناخته شده برای یک رویکرد محافظه کارانه تر مانند بوئینگ فقط به اندازه کافی برای جذب این نوع از استعداد نیاز به انقلابی در فضا.

“اگر شما درخشان فرد فارغ التحصیل از دانشگاه کارنگی ملون و یا Stanford, are you gonna کار برای بوئینگ که در آن شما و حقوق و دستمزد خوب است اما هیچ شانس واقعی برای دیدن گزینه های سهام بسته است که می تواند تغییر زندگی خانواده خود را? یا are you gonna go کار برای برخی از شخص دیوانه Elon Musk که می گوید: “هی ما ممکن است کاملا شکست اما ما میخوایم به شما گزینه های سهام و ما باید رویاهای بزرگ کاملا در حال تغییر همه چیز است.'”

که در بخش کارشناسان می گویند چرا دره سیلیکون انجام داده است تا به خوبی در برابر شرکت های بزرگ. “استعداد تمایل به رفتن به ریسک ماموریت محور شرکت هایی که تمرکز منحصر به فرد,” Scoble گفت.

جذابیت کار برای ماوریک, playboy میلیاردر کمک می کند تا بیش از حد.

هنگامی که او انجام نمی cameos در فیلم های هالیوودی, او, دوستیابی, بازیگران و ستاره های موسیقی پاپ. و هیچ مقدار از بد-پسر رفتار به نظر می رسد کسل کننده خود را درخشش از جمله همه شب توییتر مطالب و یا گلدان سیگار کشیدن در جو روگان پادکست.

“من تضمین انجام است که او بسیاری از رزومه. آنها مانند “من می خواهم به کار برای آن شخص او را سرد'” Scoble گفت.

Burnouts

در مارس 2015, SpaceX اتمام موفقیت آمیز “پد سقط جنین آزمون” که شبیه سازی شده چگونه اژدها را ماهوت پاک کن زدن فضانوردان به ایمنی اگر اورژانس اتفاق افتاده است در طول راه اندازی.

اما آن را در زمان نزدیک به چهار سال تا SpaceX تکمیل بزرگ بعدی تست پرواز شناخته شده به عنوان نسخه ی نمایشی-1. در بین این شرکت مشغول کسب و کار اصلی آن حمل و نقل تدارکات و ماموریت به ایستگاه فضایی و خدمه اژدها توسعه که شامل مسخره فرود و آزمایش چتر نجات.

سپس در سپتامبر. سال 2016 یک موشک فالکون 9 منفجر شد و بر سکوی پرتاب به تأخیر انداختن توانایی شرکت برای دریافت موشک تاریخ بشر spaceflight. در آن زمان آنها بیش از یک سال به طراحی مجدد سیستم.

“این سخت ترین پازل است که ما تا به حال برای حل” مشک گفت CNBC در زمان.

این حادثه همچنین آورده تا نگرانی های جدی در مورد SpaceX را “بار و به” دامن زدن روند که فضانوردان بسته به یک اژدها کپسول در حالی که شاهین موشک در زیر آنها این است که با سوخت نفت سفید و فوق العاده سرد اکسیژن مایع است.

“SpaceX آمد به آن به عنوان یک مورد علاقه روشن. آنها در حال حاضر خودرو, بنابراین در تئوری آنها فقط رفتن به نیاز به قرار دادن در سیستم های که نیاز بود” Aldrin گفت. “اما آن را به عنوان معلوم است که خیلی بیشتر به چالش کشیدن از قرار دادن در سیستم های پشتیبانی از حیات. گرفتن یک وسیله نقلیه آماده برای پرواز فضانوردان ناسا شامل مقدار زیادی از کار.”

در مارس 2, 2019, SpaceX را Falcon 9 rocket برداشته از پد 39A در پایگاه فضایی کندی به فضا مرکز حمل آزمون ساختگی به نام ریپلی رهبری برای ایستگاه فضایی ساخت آن برای اولین بار به صورت تجاری ساخته شده و عمل آمریکا خدمه فضاپیما و موشک برای پرتاب از خاک ایالات متحده آمریکا در یک ماموریت به ISS است.

غرش در جشن SpaceX ستاد در هاوتورن بود تقریبا به عنوان پر سر و صدا به عنوان کپسول قدرتمند مرلین موتورهای. چند روز بعد اژدها با موفقیت لنگر انداخت مستقل با ISS — اول از هر متحده آمریکا فضاپیما برای انجام این کار — و شش روز بعد از بازگشت به زمین پاشش در اقیانوس اطلس است.

“این یک دستاورد قابل توجهی در تاریخ آمریکا spaceflight,” ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: پس از راه اندازی.

تنها یک ماه بعد از زمانی که SpaceX در صفحه اصلی کشش راه اندازی انسان همان کپسول منفجر در طول یک سقط سیستم تست در کیپ کاناورال نیروی هوایی ایستگاه. این یک ویرانگر شکست.

زمانی که به تماشای نمایشی انفجار آن را سخت به تصور کنید که چگونه SpaceX خواهد دوباره بجای اول برگشتن دوباره.

Anousheh Ansari که فضای توریستی شده است و یک حامی از مشک و از طریق سال. او گفت: مکرر دوباره تکرار کلید SpaceX موفقیت.

“وجود دارد مقدار زیادی از تاکید بر شکست مواجه شد. شکست سریع شکست در گام های کوچک, بنابراین شما لازم نیست که یک فاجعه بزرگ در پایان. بنابراین بسیاری از تیم ها با هم کار بر روی هر قطعه از پروژه هل دادن مرزهای.”

در حالی که ناسا و اسپیس ایکس به بررسی حادثه مشک ساخته شده تغییرات به طراحی اژدها کپسول در حالی که همچنین به روز رسانی خود را با چتر نجات سیستم. این تغییرات به نظر می رسد به کار کرده اند.

Scoble اشاره می کند این است که کیفیت دیگر کمک کرد که SpaceX جهش پیش.

“بسیار پر هرج و مرج صنعت است که به سرعت در حال تغییر آن را خوب به یک دیکتاتور در شارژ است که می تواند تصمیم گیری واقعا به سرعت” Scoble گفت.

وجود دارد می تواند یک حرکت نزولی از چنین شخصیتی در راس به عنوان به خوبی. گزارش از سابق SpaceX کارکنان توصیف یک مرد که کمی صبر برای مخالفت است که ایجاد یک فضای ترس در میان صفوف.

“او خواهد ابطال مهندسین که تا به حال راه تجربه تر از او” ویلیامز به یاد می آورد: “اما این یکی از نقاط نابغه بود به در آمده و از هر سوال – چرا از آن انجام می شود که در راه است ؟ چرا نمی تواند آن را از این راه ؟ و مقدار زیادی از زمان در هوافضا دلیل آن است که همیشه انجام می شود که در راه است. واقعیت این است که چگونه شما در حفظ و انجام همه چیز همان راه و چیزهایی که نمی تکامل است.”

اما خود را معتاد به اسب دوانی رویکرد های گرفته شده با میل شدید او به صحبت می کنند ذهن خود را نیز بدست او در مشکل در زمان با ناسا .

سنت در ناسا اغلب به نفع بازیکنان تیم که تنها دریچه آرام داخل سیستم. وزیر دفاع آمریکا که به خوبی شناخته شده به نارضایتی او به مطبوعات به رسانه های اجتماعی و زمانی که این مسائل به اعضای کنگره است.

“این ضعف ممکن است که او را بسیار صریح. او نمی تواند آن را کنترل کنید. او می گوید آنچه که او فکر می کند که همیشه به کمک چیزهایی که” ویلیامز گفت.

در ضمن بوئینگ Starliner نیز تا به حال چند موانع در طول راه در همان زمان این شرکت هسته ای حمل و نقل هوایی کسب و کار شد و مسئولیت فاجعه و رسوایی.

Starliner به اتمام رسانده است موفق راه اندازی سقط جنین تست از آن کپسول اما تنها دو تا از آن سه چتر نجات مستقر شده اند. چند ماه کپسول از دست رفته docking با ایستگاه فضایی به دلیل چند مسائل مربوط به نرم افزار. علاوه بر این موانع بوئینگ تا به حال برای مقابله با خرید اینترنتی از 737 Max تصادفات که منجر به مرگ صدها و پایه ناوگان هواپیما خود را.

“آنها تا به حال این فاجعه با 737. کسانی هستند که مدیران واقعا متمرکز در بخش فضا در حال حاضر ؟ نه آنها با تمرکز بر صرفه جویی در شرکت” Scoble گفت.

خط پایان

در ماه ژانویه SpaceX تکمیل اژدها در پرواز سقط جنین آزمون – آخرین نقطه عطف مهمی برای اثبات آن آماده بود به پرواز فضانوردان. چند ماه بعد زمانی که بوئینگ و ناسا اعلام کرد که بوئینگ را دوباره انجام مداری تست پرواز قبل از Starliner می تواند پرواز فضانوردان, SpaceX محل در تاریخ مهر و موم شده بود.

مشک را در چشم انداز بلند مدت همواره به انسان چند سیاره ای گونه است. این برای اولین بار راه اندازی بشر است فقط در یک پا از ماراتن برای رسیدن به مریخ است.

“او سخت ترین فردی که من تا کنون کار کرده ام و مایل به آن را در معرض خطر بیش از همه و بیش از دوباره و دوباره چون او فقط معتقد است که” ویلیامز گفت.

تنها در چند روز فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley خواهد کت و شلوار برای تاریخی راه اندازی روی یک نام تجاری جدید فضاپیما است. آخرین بار فضانوردان آمریکایی بود که اولین شاتل فضایی در سال 1981.آنها خواهید بود پوشیدن, براق, سفید و خاکستری SpaceX طراحی شده spacesuits و به سکوی پرتاب در gleaming جدید تسلا مدل X.

تماس با راشل شادی در 321-242-3577 و او در توییتر دنبال کنید @Rachael_Joy.

tinyurlis.gdclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>