مدرنیسم هفته 2020: چرا midcentury تاریخ مدرن باید شامل زنان بیشتر معماران

مایدزرت | No comments

بیش از 5,500 کیلومتر از پالم اسپرینگز مونتاژ در عمق استخر در مقابل Fondation Louis Vuitton موزه در پاریس نشسته یک صفحه اصلی است که می تواند متعلق در صحرا.

La Maison au Bord de l’eau, و یا خانه های آب یک ساختمان با فضاهای زندگی در هر دو طرف تراس تحت پوشش, که باز می شود به عناصر. یک طرف شامل ناهار خوری و سالن مناطق دیگر دارای ریزه اندام اتاق خواب با حمام دوقلو-اندازه تخت و ساخته شده است در قفسه.

ساختار طراحی شده بود و در دهه 1930 به عنوان مقرون به صرفه تعطیلات خانه برای طبقه کارگر است. آن را می توان به عنوان یک خود ساخت کیت و قرار است در stilts پس از آن می تواند بنا بر روی هر نوع زمین — که آیا یک خط ساحلی شنی یا خاک صحرا.

ذهن در پشت این زیبا و کارآمد چهارم زندگی? شارلوت Perriand یک معمار و طراح است که برخی از 150,000+ midcentury مدرن پیروان در شهر برای مدرنیسم هفته 2020 ممکن است هرگز از شنیده می شود.

با وجود آن طراحی بی انتها و برجسته, قابلیت, La Maison au Bord de l’eau باقی مانده است یک ایده تا زمانی که Fondation Louis Vuitton نمونه با سازندگان Sice Previt.

زن مانند معماران Perriand از midcentury به طور کلی نداشته همان تحسین به عنوان همتایان مرد خود. این تا حدودی یک تعداد بازی: وجود دارد کمتر از زنان شاغل در این زمینه در زمانی که گزینه های حرفه ای بودند تا حد زیادی جنسیتی.

و نوشتن تاریخچه معماری در, هنر در پزشکی و عملا هر بخش دیگر — دارای تعصب نسبت به نر روایات.

Michela اوکانر آبرامز بنیانگذار مکا+ شرکت طراحی و گذشته ناشر ساکن مجله گفت که در حالی که وجود دارد افزایش برابری برای زنان در معماری وجود دارد هنوز هم کمتر از زنان جشن گرفته بودن برای کار خود را در مقایسه با مردان و یا افزایش به نقش رهبری.

“آیا شما همیشه شنیدن از یک زن ستایش برای کار خود را در ایجاد مسکن جدید عناصر که در حال تغییر مناظر شهری? من مطمئن هستم که آنها وجود دارد. من مطمئن هستم که آنها وجود دارد. اما آنها نه در صفحه اول هر مقاله,” او گفت:.

بیشتر زنان شروع به ورود به رشته معماری در آغاز از اواسط قرن سوخت پس از جنگ جهانی دوم ساختمان رونق و بعد 1960 جنبش های رهایی. هنوز نام آنها هنوز در حال یاد گرفتم.

Recuperating تاریخچه

از آیلین خاکستری کار ایجاد خانه و مبلمان در دهه 1930 به مسحور خطوط قرن 21 ساختمان توسط زاها حدید جهان است خالدار با آثار قابل توجهی را از زن معماران.

جین هال — عضو موسس جایزه ترنر-برنده لندن-بر اساس معماری جمعی مونتاژ که به پالم اسپرینگز برای بحث در طول این سال مدرنیسم هفته — مونتاژ تاریخ زنان در معماری در کتاب “شکستن زمین: معماری توسط زنان است.”

این کتاب به سفارش Phaidon Press به عنوان یک بهبودی تاریخچه ساختمان های ساخته شده توسط زنان در سراسر جهان پس از به نوبه خود از قرن 20th. در بزرگداشت کار خود را در سالن گفت: این مهم است که نه تنها جشن زنان برای زنان و یا “تظاهر آنها ابرقدرت” به سادگی از آنجا که آنها نه مردان.

“این احساس فوری که یک بهبودی تاریخچه فعال است — که در آن کار می کند را نشان می دهد که یک معمار نمی ذاتا معنی یک مرد شکل اما قطاری طیف وسیعی از هویت نه محدود به زنانگی او گفت:” در یک ایمیل به خورشید صحرا.

بررسی پایدار طرح از زنان مانند Perriand نمونه این تمایلات; کار او ازدواج فرم و عملکرد در راه است که هنوز هم تقلید در طرح های مبلمان امروز مانند “بومرنگ میز.”

Perriand متولد شد و در پاریس در سال 1903 و در سال 1999 درگذشت. این Fondation Louis Vuitton نمایشگاه دهانه تمام حرفه ای که در علاوه بر این به او در اوایل طراحی مبلمان شامل کار بر روی طراحی صنعتی در ژاپن در یک دعوت نامه از دولت این کشور و طراحی Les Arcs پیست اسکی در کوه های آلپ فرانسه.

در نوشتن در مورد این نمایشگاه که ویژگی های بیش از 200 نفر از آثار او و کپی, Architectural Digest آن را به نام “پیشگامانه جدید نمایشگاه تجلیل از آثار مفصل از یکی از طراحی ترین شگرف زنان است.”

موزه قبلا در تقویت کار خود را در سال 2013 زمانی که آن را برای اولین بار ساخته شده Maison au Bord de l’eau برای هنر بازل و طراحی میامی. Perriand آمده بود تا با برنامه ریزی برای تعطیلات به خانه برای یک مسابقه طراحی است که در آن او موفق به کسب مقام دوم.

در دهه 1930 او با الهام از انقلاب پوپولیستی و می رفتن به رسوخ کردن طرح های خود را با آن احساسات مانند پیش ساخته طرح و بیشتر مقرون به صرفه تولید انبوه مبلمان. او مدنی تجهیز کار شامل خوابگاه با چند منظوره مبلمان مانند یک میز با ساخته شده است در قفسه است که می تواند به عنوان صندلی.

اوکانر آبرامز گفت: آن همه بیش از حد معمول برای زنانی که مشغول به کار در کنار همتایان مرد برای دیدن نام خود را پاک و یا ذکر نشده است.

یک استثنا در این طراحی دو چارلز و ری Eames اوکانر آبرامز گفت: به عنوان Ray Eames سهم شده اند گیرند به شوهرش.

“این فقط یک جادویی طراحی مشارکت که هم یک عشق وعاشقی,” او گفت:. “کار خود را در مبلمان و معماری است که واقعا تنها نمونه ای از مستند ترویج و ثبت کار توسط یک مرد و یک زن با هم.”

در تحقیقات اوکانر آبرامز است که هنوز هم یادگیری در مورد زن نفوذ معماران مانند ماریون ماهونی گریفین یکی از اولین زن دارای مجوز معماران در جهان و اولین کارمند از فرانک لوید رایت. متولد در سال 1871 او با حضور در دانشگاه MIT.

“زمانی که من او را در بر داشت من فکر کردم: چگونه من مطالعه هر یک از کار خود را قبل از ؟” او گفت:.

‘قلب شهر’

در پالم اسپرینگز مدرنیسم هفته ساخته شده است یک نقطه به نقطه شامل حوادث با تمرکز بر برجسته زنان midcentury و بالا بردن مکالمات از زنان مانند سالن بحث در روز جمعه با عنوان “جدید غول های معماری مدرن.”

در روز سه شنبه, فوریه. 18 “دختران طراحی” رویداد گفتگو با Eero Saarinen دختر سوزان Saarinen; چارلز و ری Eames’ نوه کارلا Hartman; و هری Bertoia دختر کلیا Bertoia.

و پالم اسپرینگز تاریخی جامعه ارائه دوباره “قلب شهر” تور که بحث در مورد مشارکت زنان در اوایل روز از پالم اسپرینگز. در حالی که وجود دارد برخی از خانه های ساخته شده در اینجا در پایان دم از رکود بزرگ منطقه ای شکوفا با جمعیت و رونق ساخت و ساز پس از پایان جنگ جهانی دوم است.

رنه قهوه ای از پالم اسپرینگز تاریخی جامعه گفت: رانندگی بسیار است که توسعه یک زن به نام مروارید مک کالوم McManus. او یک نمونه نادر از یک توسعه دهنده طول midcentury و او آن را یک نقطه به استخدام برجسته midcentury معماران که زخم به پالم اسپرینگز اولیه آن زیبایی.

برای مثال در سال 1924 مک کالوم McManus و همسرش, Austin McManus استخدام فرانک لوید رایت را برای طراحی این هتل واحه. او همچنین مسئول توسعه تنیس باشگاه که در حال حاضر خانه به اسپنسر رستوران.

زمانی که فروش زمین های مک کالوم McManus خواهد این حق را برای تصویب طرح ساختمان قهوه ای گفت:.

“این چیزی است که او ساخته شده است به هر عمل تا زمانی که او به فروش می رسد یک قطعه از اموال او هنوز هم تا به حال انگشتان خود را در معماری” براون گفت. “او قطعا راه جلوتر از زمان خود.”

این سفر همچنین در مورد زنان مانند نلی Coffman که تاسیس Desert Inn و جولی Carnell که به سفارش معمار هری ویلیامز برای ایجاد لا پلازا و میدان تئاتر در کف دره عمیق و باریک رانندگی در دهه 1930 ،

بعد از آن در قرن وجود دارد کار هلنا Arahuete یک معمار و طراح کار می کرد که با جان لاتنر برای چند دهه. به تازگی به روز شده مشهور باب هوپ خانه به داخل کشور مطابقت با برنامه های اصلی اوکانر آبرامز گفت.

“او بنا به گزارش ها تنها فرد — تنها فرد — Lautner اعتماد با او کار خود را در طرح ها و نقشه های خود را,” او گفت: “اما تعداد کمی از مردم نام او را می دانم.”

یک مکالمه مداوم

2018 سهام طراحی شده توسط, بررسی, یک پروژه تحقیقاتی است که با هدف تعیین کمیت جمعیتی از معماران یافت در حدود 47 درصد از پاسخ دهندگان به عنوان زن. حدود 78 درصد از 14,360 پاسخ دهندگان عنوان سفید.

اوکانر آبرامز گفته شده است وجود دارد پیشرفت در تقویت کار زنان از سراسر جهان از جمله حدید, انگلیسی-عراق معمار که استادانه کار می کند و کمک زیادی به اصول مدرن چشم انداز معماری و برنامه ریزی شهری.

“آثار او را تغییر داد — اساسا — مناظر شهری,” او گفت:.

او همچنین اشاره می کند این کار از زنان مانند جین باند از برجسته استودیو باند و میشل کافمن که شرکت پایدار ایجاد خانه های پیش ساخته. و به عنوان Architectural Digest اخیرا گزارش چند تاثیرگذار دانشگاه معماری برنامه های در حال اجرا توسط زنان است.

اما زنان کمتر در نقش های رهبری: موسسه آمریکایی معماری گزارش داد که 29 درصد از شرکت رهبران در سال 2017 بودند (هر چند که از 11 درصد در سال 2008).

هال گفت: در حالی که در این زمینه آمده است به درک که برابری مهم است که به دنبال خام تعداد مشارکت زنان نیست به اندازه کافی برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در این زمینه است.

“در بسیاری از راه های جنسیتی حال بدتر شدن است,” او گفت:. “از آنجا که زنان بیشتر مشخصه بخشی از این صنعت وجود دارد عدم علاقه خود را هر روز تجربه از آن است.”

که در مقابل یکی می تواند استدلال می کنند کمی تغییر کرده است پس از Perriand روز. قبل از شکستن در خود او شروع به کار با لوکوربوزیه.

زمانی که او برای اولین بار از نزدیک با او در مورد کار در سن 24 داستان می رود که او در ملاقات با سریع پاسخ: “ما نمی قلاب دوزی کوسن در اینجا” او به او گفت.

اما هنگامی که او با حضور در یک نمایشگاه که شامل او نوار sous le toit, آینده به جلو کروم و آلومینیوم نصب نوار او را استخدام او به عنوان یک طراح مبلمان.

بقیه در حال حاضر سابقه است.

ملیسا دانیلز را پوشش می دهد کسب و کار و املاک و مستغلات در Coachella Valley. او را می توان در رسید (760)-567-8458 یا [email protected] دنبال ملیسا در توییتر @melissamdaniels.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>