ناسا کاری ادامه داده اند تا تحقیقات از بوئینگ Starliner فضاپیما

فلوریدا تودی | No comments

ناسا روز سه شنبه گفت: عدم نظارت بر آن نقش کلیدی در شکست بوئینگ Starliner فضاپیما برای رسیدن به ایستگاه فضایی بین المللی در طول یک پرواز تست در ماه دسامبر.

آژانس به این نتیجه رسید پس از سه ماه بررسی در چگونه مشکلات نرم افزار با فضاپیمای رفت و کشف نشده قبل از uncrewed تست میشن.

بیشتر: مریخ پشتکار راه اندازی با تاخیر; ناسا نه درخواست مردم برای ماندن در خانه برای راه اندازی

بیشتر: بازیگر زن هالیوود Octavia Spencer, روایت جدید ناسا مریخ پشتکار تصویری

کتی Leuders رئیس ناسا بشر اکتشاف و عملیات گفت که ناسا تمرکز شد و در دیگر مناطق در معرض خطر بالاتر که در آن خدمه درگیر در ایستگاه فضایی است.

“این همیشه یک مشکل سخت ما را حل کند که در آن درخواست شما منابع را به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن نوع از بزرگترین بنگ برای جفتک انداختن خود را به واقعا flesh کردن که در آن شما باید مشکل را در سیستم های خود را?” Leuders گفت.

او همچنین اشاره کرد که آنها انتظار می رود یکپارچه آزمون برای گرفتن هر گونه مسائل با نرم افزار پیچیده.

در طول تست پرواز به دلیل یک خطا در برنامه نویسی Starliner ماموریت ساعت خاموش بود و پس از آن انجام صحیح مانور در زمان مناسب باعث آن را به دست ایستگاه فضایی است.

یکی دیگر از نرم افزار موضوع کشف شد و در طول Starliner خدمه و سرویس ماژول جدایی دنباله.

“ما می تواند از دست داده اند یک فضاپیمای دو بار در طول این ماموریت” داگ Loverro رئیس سابق ناسا انسان Spaceflight عملیات گفت: در آن زمان.

بررسی تیم های تاسیس شده در ماه مارس به توسعه توصیه هایی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری از حالات مشابه از وقوع در آینده است.

استیو Stich مدیر NASA Commercial Crew Program گفت که این تیم وظیفه با رسیدن به ریشه و علت این موضوع شناسایی مناطق مشکل در سیستم های مهندسی و ادغام و همچنین ناسا نظارت چگونه بوئینگ نرم افزار توسعه داده شده است و تست شده است.

“ما در واقع کارکنان در برنامه و اضافه شدن تعدادی از پرسنل به کار side-by-side با بوئینگ به عنوان آنها در اجرای توصیه ها و تغییرات نرم افزار و سپس تست آن نرم افزار تغییرات در امکانات متنوع” Stich گفت: در تماس با خبرنگاران در روز سه شنبه.

در همان زمان بوئینگ بود که آزمایش خود را Starliner کپسول NASA Commercial Crew تیم نیز نظارت بر SpaceX خدمه فضاپیمای اژدها که لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی در ماه مه با فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley روی.

Stich توضیح داد که ناسا بود که در بیشتر آشنا با بوئینگ نرم افزار process چون یکی از آنها در گذشته مورد استفاده در برنامه هایی مانند شاتل فضایی دلیل دیگری است که آنها نمی فوکوس از نزدیک در بوئینگ نرم افزار روند.

“من می خواهم بگویم در این نرم افزار منطقه از ناسا چشم انداز ممکن است ما متمرکز شده اند کمی بیشتر در SpaceX زیرا آنها با استفاده از یک بیت از یک رویکرد غیر سنتی به نرم افزار خود را توسعه” Stich گفت.

حرکت رو به جلو ناسا اضافه شده منابع برای نظارت بر هر دو SpaceX و بوئینگ نرم افزار تیم توسعه.

ناسا همچنین افزود: یکی دیگر از 20 توصیه برای مجموع 81 به بوئینگ لیست از مسائل مربوط به ثابت از جمله بهبود تست و شبیه سازی سخت افزار و اصلاح.

“به عنوان بوئینگ بسته خود را 81 توصیه های ناسا را انجام خواهد داد همان چیزی که ما به عنوان یک commercial crew program, ثبت نام در هر یک و ما در حال حاضر آغاز شده است که روند” Stich گفت.

ناسا هنوز برنامه ای برای انجام کامل سازمانی ارزیابی ایمنی بوئینگ اما از آنجا که این فرایند شامل بازدید سایت و چهره به چهره مصاحبه شده است با تاخیر به COVID-19.

بوئینگ قصد دارد دوباره انجام پرواز آزمایشی در حال حاضر به عنوان شناخته شده بارها-2 در پایان این سال است.

تماس با راشل شادی در 321-242-3577. او در توییتر دنبال کنید @Rachael_Joy.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>