رایان نیومن را دیتونا 500 خراب ما را به یاد مسابقه را به خطر

فلوریدا تودی | No comments

ضد گلوله? نوچ هنوز رتبهدهی نشده است.

پیشرفت در ایمنی از آخرین دامان 2001 دیتونا 500 شده اند به یاد ماندنی. به نقطه ای است که بسیاری از ما تصمیم ما می ماند جنون از بسته-مسابقه در دیتونا زیرا آنها جمع این بچه ها در یک رحم و محافظت از آنها را از تمام آن چیزهایی است که مجروح و کشته های بسیاری در گذشته است.

و که تا حد زیادی توضیح می دهد که یک واکنش اولیه به عنوان Ryan Newman سقوط کرد tri-بیضی دیوار و شروع به جست و خیز کردن و اسلاید به عنوان دیتونا 500 شکر خدا به این نتیجه رسیدند دوشنبه شب.

“خدا را شکر او نبود پاره کردن حصار; دیده ایم به اندازه کافی از آن است.”

به روز رسانی: Ryan Newman “بیدار و زبان’ پس از ترسناک تصادف در دیتونا 500

بقیه سقوط بود خشونت آمیز و ترسناک و آتشین و بله, این نوع از چیزی که ما عادت کرده اند به دیدن بچه ها پیاده روی به دور از. یک نکته از این کلاه بسیار هوشمند مردمی در نسکار مرکز تحقیق و توسعه در کنکورد, N. C., جایی که آنها تشریح هر نسکار سقوط — بزرگ و کوچک — در هر نوع مسابقه نسکار.

این فقط یک سکته مغزی از شانس شگفت انگیز است که هیچ نسکار مسابقه از دست داده است و پس از دیل Earnhardt را در سال 2001 مرگ است. محدودیت ایمنی (به ویژه هانس دستگاه) نرم و دیوار له پانل … بسیاری از پیشرفت های, اما هنوز هم اگر یک اینچ از امکان وجود دارد در هر نقطه بدون توجه به تقابل در برابر آن در حال کشف آن را در نهایت خواهد بود.

در معرض سمت راننده با ماشین وارونه و می دوزند اتومبیل در سرعت بالا با هیچ شانس اجتناب می تواند به عنوان ترسناک اینچ از امکان. سازمان دیده بان تکرار به خصوص در حرکت آهسته و لحظه ای که از تاثیر هنگامی که کوری LaJoie انتقاد را به نیومن خودرو باعث می شود شما شانه خالی کردن در هر زمان.

این جراحی-قاب شاسی و نیومن کل ماشین نخ در تاثیر. آنها طراحی شده برای اجازه می دهد برخی را اما که تا به حال برای رفتن فراتر از هر کسی مهندسی سطح تحمل. سپس شما در نظر بگیرید که نقطه ضربه بود نیومن پنجره منطقه و شما می توانید یک زن و شوهر ساعت اضطراب در حالی که در انتظار کلمه ای رسمی.

رسمی و کلمات مهم: “غیر تهدید کننده زندگی.”

خراب خود را تا حدودی شبیه به جف Bodine را چرخ در 2000 کامیون مسابقه که اتفاق افتاده است در همان منطقه از این مسیر است. بر خلاف فکر اولیه با نیومن همه متقاعد شده بود Bodine نمی توانست جان سالم به در برد. اما Bodine این صدمات نیز غیر تهدید کننده زندگی و امروز او زندگی می کند یک زندگی خوب در حدود 90 مایلی جنوب شهر ساحلی دایتونای.

که واضح امید امروز.

بیشتر: Ryan Newman وحشتناک تصادف در سال 2003 دیتونا 500 بود فراموش نشدنی بیش از حد

اکنون دیگر واضح است: این وحشتناک قیمت شما به طور بالقوه پرداخت اگر شما اصرار بر این نوع از مسابقه در دیتونا (و خواهر مسیر آلاباما). این روزها که استفاده از چیزی به نام “مخروطی spacers” که جایگزین کاربراتور restrictor صفحات اما مانند صفحات آنها همسترینگ اسب بخار برابر میشه و ترویج بزرگ بسته های ترافیک.

که منجر به ظاهر اجتناب ناپذیر فاجعه است که ما آمده ایم در مجموع تقریبا در اهل تفریح و اصطلاحات: یکی از بزرگ.

در سفر به دیتونا هزینه های تیم ها یک تن از پول در کتک تجهیزات. در بدترین حالت … چه دیدیم دوشنبه.

قطعا شما می خواهم فکر می کنم وجود دارد یک راه برای نگه داشتن اتومبیل زیر 200 مایل در ساعت را در دیتونا بدون bunching همه با هم و دعوت از چیزهای بد اتفاق می افتد. اما در تلویزیون نگاه رتبه بندی از مسابقات در دیتونا و آلاباما در مقایسه با آهنگ های دیگر و شما خواهید دید که هر کس لذت می برد tightrope عمل می کنند.

در طول سال های اخیر به نظر می رسید به عنوان اگر که tightrope عمل آمد با یک شبکه ایمنی زیر. راننده پس از درایور راه می رفت دور از اجسام پس از خراب کردن. و سپس یکی از سمت چپ توسط آمبولانس و ما در حال یادآور شد که هنوز هم وجود دارد برخی از ساییده شده درزهای که در net.

قانون به طور متوسط در نهایت با فریب بسته-racin’. و مگر کسی را پیدا می کند یک راه برای مسابقه اینجا که سرگرم توده ها بدون شدت افزایش احتمال ضرب وشتم ما همچنان شاهد یکی از بزرگ و در نهایت یکی دیگر از بد است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>