چه تساوی Space Coast شام برای مواد غذایی سریع ؟ شما تا به حال ما در سیب زمینی سرخ کرده

فلوریدا تودی | No comments

چگونه ما آمریکایی ها ما عشق فست فود:

حدود 85 میلیون از ما — 36.6 درصد از بزرگسالان — مصرف آن در هر روز داده شده با توجه به مطالعه انجام شده توسط مرکز ملی آمار سلامت و منتشر شده در سال 2018 توسط مراکز کنترل بیماری.

تبعیض آمیز شام خود را دوست دارم همبرگر tacos و قطعات مرغ بیش از حد; پرسید که آیا آنها می خواهم اعتراف به گاهی (یا اغلب) توقف سریع میکی D/تاکو بل/ Chick-Fil-A, et al بیش از 500 نفر از اعضای فلوریدا امروز 22,000-عضو Facebook, گروه, 321 عطر و طعم: که در آن بروارد می خورد پاسخ مثبت می خرم.

و چگونه آنها را انتخاب کنید خود را در رستوران های فست فود از انتخاب ؟ شاید گوشت یا مستی یا سرعت که با آن سفارشات تحویل داده می شوند اما اغلب, داغ, ترد, سیب زمینی دلخوشیها در کنار در حال معامله ساز است.

“(من دوست دارم) همه سیب زمینی سرخ کرده, هر سیب زمینی سرخ کرده” جولی Hallum گفت. “هر چند زمانی که آنها طلایی ترد و شور.”

مواد غذایی بسیاری از مورخان بر این باورند که آنچه ما تماس بگیرید سیب زمینی سرخ شده فرانسوی است که در زبان مبدا تنها تاریخ چیز نیاز پیش بینی شده است به ماهیگیران در بلژیک بود ولی در قرن 17th. بلژیکی صحبت می کنند لهجه فرانسوی, هلندی (فلاندرز) و اما زبان بلژیکی ارتش در طول جنگ جهانی اول بود ، پس از آن سربازان خود را معرفی متحدان به pommes de terre frites (در حال حاضر فقط pommes frites) آنها شد “سیب زمینی سرخ کرده.”

البته این نسخه خود را از همه چیز و به شما بگویم که pommes frites به نظر می رسد برای اولین بار در طول انقلاب فرانسه در پاریس است که آنها آورده بودند به این کشور مانند بسیاری از چیزهای دیگر گول توسط توماس جفرسون.

در حال حاضر آنها در همه جا در shoestrings و وافل برجها و crinkles استیکهاوس-سبک و آنچه که به عنوان “استاندارد کاهش دهد.” آمریکایی ها به آنها عشق ورزیدن به لحن حدود 30 پوند به ازای هر شهروند در هر سال با توجه به National Geographic Society.

آنچه فست فود سیب زمینی سرخ کرده در آمد برای نمرات بالا از gourmands از 321 عطر و طعم?

جای تعجب نیست که بالاتر از همه است مک دونالد که به گفته این شرکت باعث می شود سیب زمینی سرخ کرده از “حق بیمه سیب زمینی مانند حنایی Burbank و Shepody. … این حماسه سیب زمینی سرخ کرده ترد و طلایی در خارج و کرکی در داخل است.”

حدود 7 درصد از تمام سیب زمینی کشت شده در این کشور تبدیل به سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد — یک سوم از همه سیب زمینی سرخ کرده به فروش می رسد در اینجا — می گوید غذایی روزانه.

“من نمی تواند توضیح دهد که چرا (من مانند آنها) گفت:” الیزابت لوگان. “آنها فقط اعتیاد آور است.”

پنج بچه ها با استفاده از تازه برش سیب زمینی پخته شده در کلسترول 100 درصد روغن بادام زمینی و مشهور است برای ارسال نام و مکان از مزارع که در آن spuds نشات گرفته است.

“پنج بچه ها سیب زمینی سرخ شده را به دهان من مبارک! آنها تنها مقدار مناسبی از چربی و crispness” رونی مک ماهون نوشت.

Chick-fil-A می “وفل به شکل سیب زمینی با پوست پخته شده در روغن کانولا تا زمانی که ترد در خارج و داخل” این شرکت می گوید.

کریس Romandetti گفت: “این است که تنها جایی که در آن من خواهد شد به طور کامل به پایان من سیب زمینی سرخ کرده.”

Steak ‘N Shake نازک ‘N ترد سیب زمینی سرخ شده شامل سیب زمینی و خمیر مخلوط, در میان چیزهای دیگر با توجه به آن ماده حساسیت زا لیست.

“من یک مکنده برای Steak ‘N Shake, سیب زمینی سرخ کرده: بند کفش با راه بیش از حد که چاشنی و سپس فرو برد و با سس گوجه فرنگی” Alexsandra LeBlanc گفت.

Arby’s سیب زمینی سرخ کرده, e برش کویل blanched پوشش داده شده با یک خمیر که حاوی سیر و پیاز و نمک و سایر ادویه جات سرخ شده و منجمد قبل از حمل به رستوران ها که در آن آنها در حال سرخ شده دوباره.

اسپنسر والدز آنها را به نام “کاملا ترد خوب با یا بدون سس و آنها را به شما بسیاری از.”

در بحث: پیوستن به نزدیک به 22,000 دیگر دوستداران مواد غذایی در facebook.com/groups/321FlavorWhereBrevardEats.

پشتیبانی محلی نگاری: پیدا کردن ارائه می دهد برای مشترکین جدید در floridatoday.com/subscribe.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>